Pátek 09.05.2025

reklama
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport
Menu
  • Domů
  • Top
  • Životní styl
  • Celebrity
  • Kultura
  • Sport

Udělat si to hezký můžete i doma, říká modelka Gabriela Gášpárová

Udělat si to hezký můžete i doma, říká modelka Gabriela Gášpárová

Zvlášť v dnešní době, kdy šance, že si vyrazíte ven do společnosti, je skoro v nedohlednu. I přesto bychom si měli chvíle, kdy se můžeme věnovat sami sobě nebo svým nejbližším, vědomě užívat. 

Ať už to bude svátek svatého Valentýna nebo jen další obyčejný víkend, užiju si ho naplno, usmívá se úspěšná modelka Gabriela Gášpárová. Práce má podle všeho až nad hlavu, ale i tak si občas užije chvilku relaxu, popovídá si online s přáteli, dá si nohy nahoru u večerního filmu, napustí si horkou vanu nebo si dá oblíbené jídlo.

A jak se nám sama přiznala, mezi její „guilty pleasure“ patří pochoutky z populárního fast-foodu a příležitostné online nákupy. Tu první neřest jí nevěříme, ale nákupy oblíbených značek u PFB Concept Store a kvalitního spodního prádla v pražském butiku La Marque, zcela chápeme. 

No, podívejte se sami do fotogalerie.

Styling: Adam Grmolec
Prádlo: La marque 
Oblečení: PFB concept store 
Modelka: Gabriela Gašparová 

  • Více na pfbconceptstore.cz a lamarque.cz
  • Více na pfbconceptstore.cz a lamarque.cz
  • Více na pfbconceptstore.cz a lamarque.cz
  • Více na pfbconceptstore.cz a lamarque.cz
Předchozí článek

Taťáno Makarenko, tohle jako vážně? Místo nemocné finalistky nastupuje bývalá vítězka

Další článek

5 častých mýtů a dezinformací o akné

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • Kontakt
  • Kontakt

Copyright © 2025 Celebrity News. All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}