Miss Princess hlásí: Máme pro vás telefony od značky Xiaomi
Finále oblíbené soutěže Miss Princess už sice proběhlo v polovině prosince, organizátoři teď spolu s jedním z hlavních partnerů, značkou Xiaomi, přicházejí s horkou novinkou – internetovým hlasováním, do kterého se můžete zapojit i vy!
Proč byste se měli do hlasování zapojit? To je přeci jasné: abyste vyhráli jeden ze špičkových telefonů Xiaomi! Stejnou cenu si odnesou i vítězky v jednotlivých kategoriích.
Právě dnes (pondělí 7. ledna) vysílá televizní stanice SPORT 5 v premiéře od 18. hodin finále Miss Princess (fotky ve velkém rozlišení najdete na stránkách soutěže www.missprincess.cz). Pokud se nestihnete koukat, nezoufejte, pod článkem najdete výpis všech repríz. To hlavní je ale fakt, že až do 31. ledna máte možnost hlasovat pro jednu ze soutěžících holčiček a díky tomu vyhrát úžasný telefon Xiaomi.
Jak a kde hlasovat?
Internetové hlasování „MISS PRINCESS – NĚCO NAVÍC OD XIAOMI” 4-7 let: https://www.xiaomi-czech.cz/miss/
Internetové hlasování „MISS PRINCESS – NĚCO NAVÍC OD XIAOMI” 8-11 let: https://www.xiaomi-czech.cz/miss1/Kdy sledovat reprízy Miss Princess?
8.1. od 9:25
9.1. od 15:55
10.1. od 20:30
11.1. od 9:15
12.1. od 17:00
13.1. od 13:55
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.